Polityka prywatności

I. Zasady Ogólne Ochrony Danych Osobowych

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony www pod adresem www.adwokat-sablik.pl
  1. Serwis umożliwia osobom odwiedzającym (zwani dalej: „Użytkownikami”) skontaktowanie się z Biurem Usług Prawnych za pośrednictwem formularza kontaktowego (zwanego dalej: „Formularzem”).
  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników za pośrednictwem Formularza jest Kancelaria Adwokacka Adwokat Dawid Sablik ul. Mickiewicza 2/3, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 9372575084 zwany dalej Biurem Usług Prawnych
  2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane przez Biuro Usług Prawnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”) – zgodnie z RODO.
  3. Biuro Usług Prawnych stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
  4. Użytkownicy podają swoje dane osobowe oraz wyrażają zgodę na ich przetwarzanie w sposób dobrowolny. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym, lecz jest warunkiem koniecznym do skutecznego przesłania Formularza do Biura Usług Prawnych. Przetwarzanie danych osobowych jest konieczne dla wykonania analizy Państwa sprawy, przedstawienia Państwu oferty i wykonania zawartej umowy.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych przez Użytkownika może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  6. Dane osobowe Użytkowników nie będą udostępniane jakimkolwiek odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
  7. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługują następujące prawa:
  1. prawo dostępu do jej danych, zgodnie z art. 15 RODO;
  2. prawo sprostowania jej danych, zgodnie z art. 16 RODO;
  3. prawo usunięcia jej danych („prawo do bycia zapomnianym”), zgodnie z art. 17 RODO;
  4. prawo ograniczenia jej danych, zgodnie z art. 18 RODO;
  5. prawo przeniesienia jej danych, zgodnie z art. 20 RODO
  6. W celu skorzystania z ww. praw, należy skontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail biuro@centrum-frankowe.pl Użytkownik może również wysłać do Administratora stosowne żądanie za pośrednictwem Formularza.
  7. Użytkownik ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli sądzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza RODO.

 

II. FORMULARZ KONTAKTOWY

  1. Skontaktowanie się z Biurem Usług Prawnych za pośrednictwem Formularza wymaga wskazania przez Użytkownika następujących danych osobowych: imienia, adresu e-mail, numeru telefonu.
  2. W szczegółowej części Formularza Użytkownik formułuje wiadomość, z zapewnieniem anonimizacji przekazywanych danych.
  3. Wypełnienie Formularza kontaktowego, wysłanie wiadomości e-mail jest równoznaczne z Państwa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na zgłoszone zapytanie oraz nawiązanie z państwem kontaktu
  4. Biuro Usług Prawnych przetwarza dane osobowe podane przez Użytkowników wyłącznie w celu skontaktowania się z Użytkownikiem w opisanej sprawie, po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkownika.
  5. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w związku z udzieleniem przez Użytkownika zgody na takie przetwarzanie.
  6. Państwa dane są przetwarzane w celach:

– analizy sprawy i udzielenia odpowiedzi, jeżeli osoba fizyczna wyraziła na to zgodę, a podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

– wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, a podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

–  wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora danych lub przez stronę trzecią, a podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, a podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 

III. PLIKI COOKIES

  1. W Serwisie wykorzystuje się mechanizm plików cookies / ciasteczek (zwanych dalej: „Cookies”).
  2. Cookies są plikami tekstowymi, które przechowywane są w elektronicznym urządzeniu końcowym (zwanym dalej: „Urządzeniem”) Użytkownika Serwisu.
  3. Pliki Cookies zawierają, w szczególności, adres IP przypisany do komputera Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwę domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  4. Stosowane przez Administratora pliki Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Pliki te pozwalają dostosować Serwis indywidualnie do wymagań Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niewłaściwego oprogramowania.
  5. Administrator wykorzystuje następujące typy plików Cookies:
  1. Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu;
  2. Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne serwisów internetowych partnerów, usługodawców lub usługobiorców Administratora (zwanych dalej: „Serwisami zewnętrznymi”);
  3. Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika;
  4. Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookies po zakończeniu sesji Urządzenia.
  1. Administrator współpracuje z następującymi Serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika:
  1. Google Analytics (Polityka Prywatności).
  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo plików Cookies pochodzących z Serwisów zewnętrznych.
  2. Administrator ma prawo wykorzystania plików Cookies w następujących celach:
  1. Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu – Administrator może przechowywać w plikach Cookies informacje o preferencjach i ustawieniach Użytkownika dotyczących Serwisu, aby usprawnić, polepszyć i przyśpieszyć świadczenie usług w ramach Serwisu;
  2. Dane statystyczne – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookies do zbierania i przetwarzania danych statystycznych dotyczących Serwisu, takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń Użytkowników czy statystyki zachowań Użytkowników. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.
  1. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu do plików Cookies na swoim Urządzeniu. Zmiany ustawień, o których mowa powyżej, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
  2. Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
  3. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z funkcji dostępnych w przeglądarce internetowej, której używa.

IV. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności w każdym czasie.
  2. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania ich w Serwisie.